دانلود پرسشنامه استاندارد تجربه برند مقاصد گردشگری

پرسشنامه استاندارد تجربه برند مقصد گردشگری دارای ۸ مؤلفه و ۳۲ سؤال می باشد. پرسشنامه حاضر برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد نیرومند ۱۳۹۵ می باشد. منبع: نیرومند،محسن،.علیپور،وحیده،.منصوری،علی.(۱۳۹۵).بررسی تأثیر تجربه برند مقاصد گردشگری بر رفتار بازدیدکنندگان داخلی و خارجی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت(مطالعه موردی: شهرستان های اردبیل و سرعین)،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه زنجان. امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد. پرسشنامه  تجربه برند مقاصد گردشگری برگرفته از مقاله بیس تعداد گویه ها: ۳۲ سؤال براساس طیف ۵ گزینه ای لیکرت ترجمه و بازگردانی از یک مقاله خارجی انجام شده در این حوزه جهت دانلود نسخه ایرانی و انجام شده در پایان نامه های دانشجویان ایرانی اینجا  را کلیک کنید. مؤلفه های مورد بررسی در تجربه برند مقاصد گردشگری تجربیات حسی(حواس پنجگانه) = ۶ …

درباره ی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =